nurulmuna yem nurul muna yem nurulmunayem
nurulmuna yem nurul muna yem nurulmunayem

10 June 2012

Mereka, dan mereka keseluruhannya.

Aku ada kawan. Kawan baik yang lebih dari baik. Yang ku sayang, lebih dari kawan lain.
Dua orang pulak tu :)

Asiah x Amirah 
Tak ada siapa boleh menggantikan.
Sebelum tu, nak cakap. Aku bertuah ada mereka.
Aku yang serba entah ada apa je?
Aku yang sering pendam sakit, akhirnya kecewakan mereka :(
Sayang aku kat diorang. Sangat-sangat.
Bukan kepalang! Bukan main-main!
Mereka selalu ada. Mungkin tak ada di sisi tapi ada di hati.
SELALU.
Jadi bila aku jatuh, mereka lah yang sentiasa ada.
Yang bantu aku. Bangun balik.
Tarik aku.
:')

Tak ramai yang mampu. Tak ramai yang sudi.
Ramai yang tarik diri. Ramai yang angkat bendera putih.
Tak mahu kawan dengan aku lagi.
Tapi mereka? Sentiasa ada.
Oh rasa macam nak menangis!
Berapa tahun dah kami berkawan?
20 tahun. Hihihi :'P 
Gurau jee.
Lama. Cukup lama untuk kenal hati budi kiri kanan masing-masing.
Perkara gembira mereka pertama tahu.
Perkara sedih, cuba tak nak mereka tahu. Hihi :')
Mengada-ngada kan? Biarlah! 

:P 

Ditemukan mereka, hadiah terhebat Allah beri sepanjang jodoh persahabatan hidup aku.
Mereka dahulu, kemudian kawan-kawan lain yang hebat.

Moga kami sentiasa mencintai Allah yang satu.
Moga persahabatan kami, diredhai Allah, dipanjangkan hingga akhir nanti.
Amin.

Rabbku, peliharakan mereka untukku, untuk keluarga mereka, untuk kekasih mereka.
:')





Rants of a disturbed girl.

I trust people that I love. 
I sacrifice my own feelings for people that I love.
Every single time I love someone, I tend to care for them. 
I tend to be there for them. When I say I would, I would.
But what if when you choose to care, and stand there beside them,
They wipe out your existence, as if you just don't exist? 
They choose to be very secretive on what they feel?

They tend to be fake and draw the pretentious smile,
While deep down at just one glance you just know they're screaming and crying?
And there you are. Standing there, holding out your hand to bring them up.
And they choose to ignore the fact that you exist, and just walk away.
The only feeling you feel is hurt. You're hurt by their ignorance towards you.
And the worst part? 
You still LOVE them, unconditionally.
That feeling.
When you want to do something so badly but you just can't.
Is worse than the feeling, 
When you don't want to do something but you have to.

I'm writing this, as if I'm whining about how bad they are,
But actually it's just that, they can't love and trust me the way I do to them.

And that, makes me a