nurulmuna yem nurul muna yem nurulmunayem
nurulmuna yem nurul muna yem nurulmunayem

23 October 2011

Wenggggg grengg grengg


Meh gua cerita pasal rempit.
Rempit berani.
Rempit hebat.
Rempit jumpa polis, lari.
Rempit jumpa polis, kencing.
Rempit muka dia muka pecah rumah pun dia cakap dia hensem.
Rempit konfiden.
Rempit neves pandai kaver.
Dalam kasut ada barang, kena tahan polis pun, muka buat slamber.
Mana gua tahu?
Gua pun rempit la, bro.

Ace berperangai rempit sikit.
Yang eloklah, yang tak elok jangan lah lu ikut.
Bro, lu kena konfiden, bro.
Lu ni gua tak tahu la ape masalah lu.

Hasil tulisan; Nami dari tentangnami.blogspot.com

Adoi, rempit pun bolehhh!
Nak mereput aku gelak kat sini hahah.
Pinjam eh Nami, post ni. Wee.


You've been lost, you'll be found :)

Ni, baca ni, eh eh silap, em tengok ni, comel gilaaaaa :')
I found these masa baca BlogSerius yang serius tu.
Baca from left to right ya? Ihihihihihi :)
Eh bukan baca! Eh. Ha ye lah baca baca!
































































Simple right? No matter how lost you are, someone will found you and make you feel at home. It's all planned. There's no fuss, really. When he or she closes the door on you, another window will be wide opened for you. If it's shut, a door will emerge to bring you to the right one. InsyaAllah :) Aih. So sweet lah cartoon nih ^_^--